emziiiz

Alla inlägg under januari 2013

gym

Av emmy karlsson - 3 januari 2013 21:20

Äntligen har man kommit igång med träningen igen. Började egnetligen i början av December, men hann träna i 2 veckor och sedan blev man sjuk i två veckor.. så då var de bara att börja om igen då ju..

Så nu har man tränat sedan 26/12-12.. Och hoppas och ber att man inte blir sjuk igen så man måste börja om..


Förhoppningsvis så har jag snyggare kropp till sommaren.. För den kroppen jag har nu skäms jag ögonen ur mig själv, Trivs inte ett skit med den här feta kroppen.. usch sägen jag bara!


Känner mig äcklig och allt, fått så jävla dåligt självförtroende.. Vill knappt visa min kropp för min egna sambo längre, för jag känner hur tjock jag blivit..


Mina höfter har blivit skit stora och fått en kula på magen.. låren har blivit stroa och röven börja hänga..Känns inte okej någonstans!!!!!


Men man har sig själv att skylla, käkar godis, dricker läsk och äter onyttigt.. Och de är ju fan inte lätt att bara sluta så där heller.. Men jag ska försöka bara äta godis engång i veckan och börja äta nyttigt!


Förhoppningsvis så kommer väl värmen snart också, så man kan börja springa ute också :) fast lär ju dröja ett tag..


men nu kör vi på sommaren 2013! :D

Presentation


Hej hej, välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards