emziiiz

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Tack

Av emmy karlsson - 24 april 2013 23:01

Vill bara tacka alla mina vänner och familj för ni hjälper mig igenom de här.

Att ni finns och erbjuder hjälpen man behöver, att ni kommer med så goda råd och exempel.

Hade aldrig klarat de utan er. Ni får mig glad när jag gråter en tår, ni får mig att må bra genom att bara finnas. Ni får mig känna mig trygg. Tryggheten jag finner i mina vänner och familj går inte att förklara, men jag vet att jag kan gråta och visa rädsla utan ni dömer. Och de tackar jag för!

Ni förtjänar de bästa! Ni är värda allt.

Jag älskar er och ni är helt enkelt bäst <3

 
 
Ingen bild

Mamma

25 april 2013 00:08

Älskar dig <3

 
Ingen bild

n´åke

25 april 2013 07:41

Vet att du är en go och rar tös för det har din mamma berättat för oss och även fast vi aldrig träffats så ska du veta att du har vänner som kommer att finnas för dej, kanske inte syns så ofta men när du som bäst behöver stöd så finns VI där för dej Emmy.
Varma kramar från Jämtland

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmy karlsson - 29 maj 2013 14:21

Lyckan i mitt liv, tack för ni finns  <3   ~Mamma~ Du är nog den som ställer upp mest på mig. Du finns för mig 24/7 och hjälper mig igenom alla hinder jag får i mitt liv. Och eftersom vi är så lika så gör de saken lättare att prata med dig. ...

Av emmy karlsson - 27 maj 2013 14:18

De är många som säger de är dags att gå vidare, de är dags att släppa taget. Och ska vara hundra procent ärlig, så har jag börjat gå vidare.     Min känslor finns inte kvar längre, jag har äntligen kunnat ta steget ut igen, börjat le igen.  ...

Av emmy karlsson - 17 maj 2013 14:29

En vecka av mycket tårar. En vecka av mycket hat. En vecka av mycket tankar.   Fast man har sina dagar med mycket skratt så övervinner tårarna ändå. Att kunna klara sig en hela vecka utan att fälla en ända tår hade varit en dröm. En dr...

Av emmy karlsson - 15 maj 2013 14:40

När allting var bra, så lämnade du mig. Mitt hjärta blev krossat, när du försvann.. Allt känns så tungt, mina tankar snurra runt. När du lämnade mig och det pusslet blev tunt. Jag tänker på oss varje dag. Mina känslor som spricker för att du inte f...

Av emmy karlsson - 15 maj 2013 00:30

Jag såg dig idag. Jag såg dig i en sekund när du stog i köksfönstret. Du var så fin! Att bara se dig i en sekund fick mitt hjärta att slå dubbla slag. Kan inte förstå att jag fortfarande älskar dig så mycket som jag gör, att inte mina k...

Presentation


Hej hej, välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards