emziiiz

Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

Känslan man aldrig glömmer.

Av emmy karlsson - 5 maj 2013 13:18

Den där känslan man får i magen när man träffa den där perfekta killen. De där underbara skakningarna i kroppen man får när du rör en. Den där varma känslan man får i kroppen när man hör ditt namn.

Allt de där undebara man kände när de var vi.

 

Jag minns engång när jag kom hem, jag vet inte vart jag hade varit men iaf när jag kom hem står de en buket med blommor på brodet och ett litet gulligt kort där de står " Jag älskar dig av hela mitt hjärt / Din föralltid "

Bara den känslan min fick i kroppen och tåren som föll från min kind av glädje.

Jag minns att jag satte mig vid bordet och kollade på dom vackra blommorna och bara höll kortet i min hand och skakade. Mina tårar bara föll från min kind med ett leende på läpparna och en känsla i kroppen som inte går att förklara.

Jag satt och tänkte hur jävla bra pojkvän jag har, hur underbar han är och hur snäll han är. Jag satt också och tänkte hur jag kunde ha den turen och få just dig som min pojkvän. Att du valde mig av alla andra tjejer.

 

Jag har tänkt många gånger under vårat förhållande, varför valde just mig, en brusten tjej som inte vet sin väg i livet. En tjej som har inte har gått ut skolan, hade ingen inkomst och hade ingen chans på jobb.

Att du valde just mig som inte kunde hjälpa till att försörja dig och din dotter. Jag hade inga pengar att hjälpa till med hyra eller något. Fast du jobbade och fick rätt bra lön så ville jag ändå hjälpa till.

Jag hade inga planer på min framtid eller något, jag var en vilsen och krossad 18 åring.

 

Du kunde välja vem som helst. En tjej som va äldre hade jobb och allt de där. En tjej som var mogen och hade sin framtid.

 

Men inte.. Du valde mig. Och jag har alltid undrat varför?

 

Vi hade ett så sjukt bra förhållande, vi kom överens, vi hade våra stunder vi busade och höll på.

Jag mådde så bra i din famn, jag kände mig så trygg.

 

Men du blev inte min föralltid som du skrev. 

Du gav upp på vårat förhållande. Du orkade inte med min orsäkerthet på mig själv, du orkade inte med alla bråk vi hade. Och jag kan förstå dig. 

Vem hade velat leva i ett förhållande där man bråkar mycket och knappt aldrig myste. 

Vem hade velat leva med en tjej som är så orsäker på sig själv och gråter för de lilla minsta. 

Jag dömmer inte dig, för jag hade inte velat leva med mig själv heller. 


I miss you so much!

And I still love you </3

 

Jag har aldrig lyckats i mitt liv och kommer aldrig att göra

jag hoppas jag somnar och aldrig vaknar mer!

 

 
 
Ingen bild

Mamma

5 maj 2013 15:03

Emmy, jag vill att du vaknar varje dag.
INGEN MAMMA UTAN SIN EMMY

KOM IHÅG DET

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmy karlsson - 29 maj 2013 14:21

Lyckan i mitt liv, tack för ni finns  <3   ~Mamma~ Du är nog den som ställer upp mest på mig. Du finns för mig 24/7 och hjälper mig igenom alla hinder jag får i mitt liv. Och eftersom vi är så lika så gör de saken lättare att prata med dig. ...

Av emmy karlsson - 27 maj 2013 14:18

De är många som säger de är dags att gå vidare, de är dags att släppa taget. Och ska vara hundra procent ärlig, så har jag börjat gå vidare.     Min känslor finns inte kvar längre, jag har äntligen kunnat ta steget ut igen, börjat le igen.  ...

Av emmy karlsson - 17 maj 2013 14:29

En vecka av mycket tårar. En vecka av mycket hat. En vecka av mycket tankar.   Fast man har sina dagar med mycket skratt så övervinner tårarna ändå. Att kunna klara sig en hela vecka utan att fälla en ända tår hade varit en dröm. En dr...

Av emmy karlsson - 15 maj 2013 14:40

När allting var bra, så lämnade du mig. Mitt hjärta blev krossat, när du försvann.. Allt känns så tungt, mina tankar snurra runt. När du lämnade mig och det pusslet blev tunt. Jag tänker på oss varje dag. Mina känslor som spricker för att du inte f...

Av emmy karlsson - 15 maj 2013 00:30

Jag såg dig idag. Jag såg dig i en sekund när du stog i köksfönstret. Du var så fin! Att bara se dig i en sekund fick mitt hjärta att slå dubbla slag. Kan inte förstå att jag fortfarande älskar dig så mycket som jag gör, att inte mina k...

Presentation


Hej hej, välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards