emziiiz

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

Blandat

Av emmy karlsson - 1 maj 2013 14:50

Jag förstår inte varför jag har sömnproblem. Har haft så svårt att sova sedan slutet av Januari..
Äter sömntabletter bara för att kunna få sova på nätterna. Vill verkligen sluta med dom och kunna få tbx min sömn på nätterna. Kunna gå lägga sig utan tabletter..
Att inte behöva tänka på helgerna om jag tar en öl så kommer jag inte kunna sova inatt.. Att inte kunna ha friheten att dricka när man vill. Att alltid behöva tänka på om de är värt de eller inte.

Jag har aldrig haft svårt att sova eller något. Men sedan de började gå utför i mitt förra förhållande så har jag inte kunnat sova.
De kvittar vem som sover jämte mig så kan jag inte sova. Måste ta dom där jävla tabletterna..

Jag vill slippa mina sömnproblem mina skakningar i händerna och mina tankar jag har 24/7. Jag vill kunna leva ett normalt liv igen.
Kunna ha kul och njuta av livet. Men de går verkligen inte. Jag blir alltid ledsen när andra verka ha kul. De känns som är en börda för andra för jag inte kan ha kul.

De hade varit skönt och bara fly från allt. Att kunna glömma allt.
Men jag kan tyvärr inte fly från mina känslor... Jag kan tyvärr inte bara gå vidare som alla vill.


Jag har haft så jävla mycket tankar på att flytta till Umeå igen och börja om från start. Börja någon utbildning där uppe, bilda familj och bara leva.
Men något håller mig tbx från att följa mina drömmar. Något får mig att inte vilja. Jag vet inte vad.
Men har inget förändrats till December så sticker jag nog för gott och aldrig titta tbx.
Lämna allt och bara dra, de låter som en jävligt bra plan just nu. Bara lämna allt och börja om.
Hoppas på finna den där nya kärleken igen, och kunna få bli kär och lita på en person igen. Att kunna få känns tryggheten igen hos någon.

Jag längtar efter att få känna de igen. Och de kommer jag få göra. Fast de inte kommer bli med dig igen så kommer den nog hitta vägarna förbi.

 
 
Ingen bild

Marie

1 maj 2013 18:29

Följ din dröm gumman. Jag stöttar dig ❤

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmy karlsson - 29 maj 2013 14:21

Lyckan i mitt liv, tack för ni finns  <3   ~Mamma~ Du är nog den som ställer upp mest på mig. Du finns för mig 24/7 och hjälper mig igenom alla hinder jag får i mitt liv. Och eftersom vi är så lika så gör de saken lättare att prata med dig. ...

Av emmy karlsson - 27 maj 2013 14:18

De är många som säger de är dags att gå vidare, de är dags att släppa taget. Och ska vara hundra procent ärlig, så har jag börjat gå vidare.     Min känslor finns inte kvar längre, jag har äntligen kunnat ta steget ut igen, börjat le igen.  ...

Av emmy karlsson - 17 maj 2013 14:29

En vecka av mycket tårar. En vecka av mycket hat. En vecka av mycket tankar.   Fast man har sina dagar med mycket skratt så övervinner tårarna ändå. Att kunna klara sig en hela vecka utan att fälla en ända tår hade varit en dröm. En dr...

Av emmy karlsson - 15 maj 2013 14:40

När allting var bra, så lämnade du mig. Mitt hjärta blev krossat, när du försvann.. Allt känns så tungt, mina tankar snurra runt. När du lämnade mig och det pusslet blev tunt. Jag tänker på oss varje dag. Mina känslor som spricker för att du inte f...

Av emmy karlsson - 15 maj 2013 00:30

Jag såg dig idag. Jag såg dig i en sekund när du stog i köksfönstret. Du var så fin! Att bara se dig i en sekund fick mitt hjärta att slå dubbla slag. Kan inte förstå att jag fortfarande älskar dig så mycket som jag gör, att inte mina k...

Presentation


Hej hej, välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards