emziiiz

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av emmy karlsson - 29 maj 2013 14:21

Lyckan i mitt liv, tack för ni finns  <3


~Mamma~

Du är nog den som ställer upp mest på mig. Du finns för mig 24/7 och hjälper mig igenom alla hinder jag får i mitt liv. Och eftersom vi är så lika så gör de saken lättare att prata med dig. Vi kan prata om precis allt. Du vet allt som jag har gått igenom, du vet allt jag har gjort i mitt liv. Du vet precis allt. Och eftersom du vet allt så gör de saken lättare för mig.

Du har gått igenom mycket i ditt liv, men just nu har du din sjukdom som du kämpar för varje dag.

Du har dina dåliga stunder i sjukdomen och du har dina bra stunder, men för de mesta är de dåliga tyvärr. Jag vet att du döljer de mesta av din sjukdom för andra och för oss i familjen. Men du måste lära dig att de är okej och vara svag, de är inte alltid man kan stå rak och visa sig stark. Så snälla släpp in iaf mig i ditt liv, och låt mig dela den smärtan du har. För jag finns där lika mycket som du finns för mig. Du vet att du inte kan säga att du mår bra till mig för jag ser när du mår dåligt, jag ser när du behöver en kram. De går inte dölja längre!
Men jag älskar dig sjukt mycket och du är mitt allt. Ingen Emmy utan sin mamma! <3


~Katja~

Jag har fått en sådan bra vän som Katja, som finns för mig dag ut och dag in. Hon ställer upp för mig i alla lägen, och är som en syster för mig. Vi kan prata om allt, och vi kan skratta åt allt.

Du fick mig att inse att man faktisk kan le fast man förlorat en stark kärlek. Man måste lära sig att gå vidare, och för vissa kan de ta månader eller år, men du hjälpte mig att bara komma över på några månader. Jag är så tacksam att du hjälper mig, och du vet att jag hjälper dig också om du behöver hjälpt! Jag älskar dig gumman, du är en sannvän ! <3


~Pappa~

Du finns för mig när jag behöver dig, jag vet att jag har de svårt att släppa in dig i mitt liv när jag mår dåligt, jag pratar mer med mamma än dig. Men jag försöker ändra på mig. Jag vill att du ska vara en del i mitt liv, och att du ska veta saker.

Du är en sådan underbar pappa, du kan få mig att skratta när jag mår dåligt. Du kan få mig att förstå när jag själv inte förstå. Och du finns för mig.

Jag älskar att umgås med dig. Speciellt om de är fotbollskvällar eller spelkvällar. Så hjälper du mig att glömma vardagen och få mig att skratta. Jag önskar vi kunde ha fler sånna kvällar så man kan få glömma vardagen lite.

Jag älskar dig Pappa, du betyder mkt i mitt liv! tack för att du finns <3

~Uffe~

Du är min styvpappa, och du finns där för mig och hjälper mig. Du håller på att hjälpa mig med körkortet nu och de är jag tacksam för! Du har alltid funnits för mig och hjälpt mig igenom skolan och visat att jag faktisk är duktig i skolan. Du har kört på mig så mycket och hämtat mig överallt. Och de är jag väldigt tacksam för. 

Så tack för att du finns, älskar dig <3



~Andreas~

Du är min bror, så de är klart att de finns dom dagarna vi kan vara sura på varandra och dom dagarna vi bara jävlas med varandra. Men du finns där för mig på ditt sätt. Och du får mig alltid och skratta när du sätter fart här hemma. Tycker de är så roligt när vi ska jävlas och hålla på.

Vi har alltid stått varandra nära och vi har alltid roligt när vi umgås med varandra. Jag är väldigt tacksam för jag har dig som en bror! Jag älskar dig <3


~Charlotte~

Du är min syster, och de är ju samma sak med dig, vi har våra dagar där vi kan vara sura på varandra och dagar vi kan umgås och ha roligt. Du har ditt handikapp, men de bryr jag mig inte om för jag tar dig som en helt vanlig person ändå. Den ända skillnaden egentligen är att du sitter i rullstol men du är ändå som mig och din bror, du kan ändå göra massa saker fast du sitter i rullstol. Och jag är stolt över dig att du ändå försöker! Fortsätt så, så kommer du ha ett helt underbart liv !

Jag älskar dig syrran! <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej, välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards